معلمی که ...
معلمی که ازبالا به دانش آموزان نگاه می کند آن ها را به شکل برده می بیند.
معلمی که از روبرو به دانش آموزان نگاه می کند آن ها را یک انسان می بیند.
معلمی که دوش به دوش دانش آموزان قرار می گیرد آن ها را رو به سوی آینده می بیند.
معلمی که در وجود دانش آموزان حل می شود واز زاویه دید آن ها به دنیا نــگاه می کند هم مســــیر با دانش آموزان در طول تاریـــخ جاری می شود و جاودانه می گردد.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 7:0 توسط مهدی ابراهیمی صیقلان
|
مهدی ابراهیمی صیقلان