يا علــــــــــــي در اشك ما ،حسين تو تكثير مي شود
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
| این چشم ها بــرای که تبخیر می شــود ؟ پیــــراهـــن مـــحـــــرم مــــن را بــــیاوریــد با روضۀ حســـــین نفــــس تازه می کنــم می آیــم از کدورت و اشـــــک عــــزای تـو من دستمال گـریـــۀ خـــود را نشــسـته ام اشک تو تا همیشه جوان می چکد حسین من تـازه تشنـه می شوم و گـریه می کنم ایمــــان بـــه دست معجــــزۀ غــم بیاورید این قطــــره نیست آینـــۀ توست یا عـــلی | این حلقه هــا بـرای چه زنجیر می شود ؟ |
(شعر از رضا جعفری)


+ نوشته شده در چهارشنبه دوم آذر ۱۳۹۰ ساعت 12:55 توسط مهدی ابراهیمی صیقلان
|
مهدی ابراهیمی صیقلان