نظر خواهی
به نظر شما مدیران و معلم های ما
مطالعه دارند یا نه همان سواد و تجربه قدیمی را دنبال می کنند؟
چقدر به روز هستند؟
با پیشرفت های امروزی نباید ما هم پیشرفت کنیم؟
فکر نمی کنید که دانش آموزان امروزی خیلی با دانش آموزان سابق متفاوت هستند؟
شما چه نظری دارید؟
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 10:33 توسط مهدی ابراهیمی صیقلان
|
مهدی ابراهیمی صیقلان