نظر خواهی
آیا تا به حال در مدرسه شما
نظر خواهی در مورد عملکرد مدیر و معاونین از همکاران صورت گرفته؟
همکاران چه نظری داشتند؟
شفاهی که سخت است کتبی چطور؟
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 10:4 توسط مهدی ابراهیمی صیقلان
|
مهدی ابراهیمی صیقلان