ميلاد منجي عالم بشريت برتمامي منتظران حضرتش گرامي باد .
مانده ام با غم هجران نگارم چه كنم ؟ عمر بگذشت و نديدم رخ يارم
چه كنم ؟
چشم آلوده كجا ديدن دلدار
كجا ؟ چشم ديدار رخ دوست ندارم چه كنم ؟

ميلاد منجي عالم بشريت برتمامي منتظران حضرتش گرامي باد .
+ نوشته شده در یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۲ ساعت 9:19 توسط مهدی ابراهیمی صیقلان
|
مهدی ابراهیمی صیقلان